• تلفن09125176112
  • ایمیلNazari.hadi66@gmail.com
  • آدرسرباط کریم- وهن آباد- خیابان جهاد (خوابگاه)کوچه دوم - پلاک 1
  • ساعتهای آزاد8 صبح تا 6 عصر
  • تلفن09125176112
  • ایمیلNazari.hadi66@gmail.com
  • آدرسرباط کریم- وهن آباد- خیابان جهاد (خوابگاه)کوچه دوم - پلاک 1
  • ساعتهای آزاد8 صبح تا 6 عصر

دستگاه سبد شویی

در دستگاه سبد شوی ، سبدها از طریق کانوایر وارد مخزن شده و پس از خیس خوردن و شست و شو از سمت دیگر خارج میشوند.
از مزایای این دستگاه مصرف آب کمتر به دلیل سیستم فیلتراسیون آب و سیرکوله شدن آب در مدار است که از هدر رفت آب جلوگیری میکند .

یکی از مراکز تجمع آلودگی و انتقال آن به واحد های تولیدی سبد ، باکس و پالت های کثیف و آلوده میباشد که جهت رفع این مشکل مجموعه چفت ای طراح و سازنده انواع دستگاههای مربوط به این صنعت از جمله سبد شوی ، جعبه شوی در ظرفیت های مختلف بنا به نیاز مصرف کننده در این زمینه فعالیت میکند .

مکانیزم عملکردی سبد شور به این صورت است که با استفاده از المنت الکتریکی ( یا هر روش دیگری) آب درون مخزن داغ می شود. سپس سبدها از طریق سیستم کانوایر و مجموعه گایدها از ورودی مخزن وارد شده و پس از خیس خوردن و پیش شستشو از سمت دیگر خارج می گردد. آب درون مخزن نیز به صورت پیوسته از طریق پمپ وارد درام سپراتور شده و پس از جداشدن آشغال ها و رسوبات دوباره به درون مخزن سیرکوله می شود. این دستگاه انعطاف پذیری بسیار بالایی در پیش شستشوی انواع سبدها با اندازه های متفاوت را دارد.

دستگاه سبد شوی دارای پمپ فشار قوی میباشد که در مرحله اول شستشو با آب سیر کوله تحت فشار توسط 34 نازل از تمام زوایا شسته میشود و در مرحله بعد با آب تمیز به وسیله 8 نازل آبکشی و شستشوی نهایی میشود .

 

از مزایای استفاده ازدستگاه سبد شوی

  1. کاهش نیروی انسانی
  2. کاهش مصرف آب
  3. شستشوی کامل و یکپارچه توسط پمپ فشار قوی
  4. اشغال فضای کمتر
  5. کاهش بار آلودگی

کاربرد دستگاه سبد شو

  1. مرغداری ها
  2. کارخانه مواد غذایی
  3. کارخانه لبنی

شرکت چیفت آی ماشین، بامدیریت هادی نظری فارغ التحصیل مهندسی مکانیک طراحی جامدات دانشگاه تبریز با پانزده سال سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی ، طراحی رباتیک و ماشین سازی انواع خطوط تولید ، در خدمت صنعت این مرز و بوم است.
دستگاه ها و خط تولید های تولید شده در شرکت چیفت آی ماشین به صورت مهندسی پیش رفته طراحی و ساخته شده اند به این ترتیب که اول در نرم افزار سالید ورک طراحی و بعد دستگاه ساخته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *